MEDEWERKER KLANTENSERVICE

Als medewerker klantenservice bij VodafoneZiggo heb je een belangrijke rol. Klanten tevreden houden, verrassen en helpen op een persoonlijke manier. Voor een organisatie met miljoenen klanten is juist dát van grote waarde.

Elke klant die je opbelt, zit met een vraag, probleem of klacht. Hij heeft jóu nodig, omdat je op het contactcentrum van VodafoneZiggo werkt. Jij snapt als geen ander hoe vervelend het is als de telefoon of televisie niet werkt en je kunt je goed inleven in jouw klant. Dankzij jouw inlevingsvermogen bied jij klanten de oplossing én het luisterend oor dat ze nodig hebben. En als de klant na een goed gesprek ophangt, doet hij dit met een grote glimlach en dikke tevredenheid. Jouw inzet zorgt voor een excellente klantbeleving. En dat belonen wij met een goed salaris, financiële extra’s en volop doorgroeimogelijkheden.

Binnen drie tot zes weken na binnenkomst leer je alles tijdens een intern en intensief opleidingstraject. Eenmaal op de vloer word je goed begeleid. We laten je pas ‘los’ als je zelfstandig en vol zelfvertrouwen klanten te woord kunt staan.

Je kiest jouw eigen werkplek. Daardoor zit je iedere dag naast een andere collega. Er zijn korte lijnen en er is geen barrière tussen de leiding en de medewerkers.

Zo kun je dit worden

Een mbo-opleiding niveau 3 of 4 is de basis voor bijna alle beroepen bij VodafoneZiggo. Nieuwsgierig welk soort opleiding nodig is? Kijk dan bij de opleidingen! Als Medewerker klantenservice heb je in elk geval een niveau 3 mbo-opleiding gedaan. Dat kan in de techniek zijn, maar dat hoeft niet per se.