ENGINEER TECH SERVICES

Je bent het eerste aanspreekpunt voor contactpersonen van VodafoneZiggo’s grootzakelijke klanten. En, in enkele gevallen, voor eindgebruikers (VIP) voor mobiele spraak- en datadiensten. Zij nemen contact met je op bij incidenten of supportvragen.

Jij zorgt voor optimale bereikbaarheid van klanten met een kritische dienstverlening. Je lost zaken zoveel mogelijk zelf op, en betrekt andere Vodafone afdelingen wanneer dat niet lukt. Dat is in ongeveer een vijfde van de gevallen zo. Het overgrote deel kun je zelf, ook dankzij je nieuwsgierigheid, en omdat je goed bent in problemen inschatten en verhelpen. Je communiceert wat je doet met je collega’s en onze klanten wanneer dat nodig is.

Je werkt in een leuk en zelfstandig team. Er is veel vrijheid in het team om te leren en te sparren met je collega’s. Ook buiten je team kun je werken aan je kennis. In onze vele interne opleidingen en cursussen bijvoorbeeld. En daar bieden we je ook ruimte voor.

Zo kun je dit worden

Een technische mbo-opleiding niveau 3 of 4 is de basis voor bijna alle technische beroepen bij VodafoneZiggo. Nieuwsgierig welk soort opleiding nodig is? Kijk dan bij de opleidingen! Als Engineer tech heb je in elk geval een niveau 3 mbo-opleiding gedaan in de ICT.