ENGINEER TECH EXTENDED SERVICES

Als engineer tech ben je eerste contactpunt voor VodafoneZiggo’s grote zakelijke klanten. Vooral als het gaat om (technische) incidenten en vragen van netwerkgebaseerde diensten. Je lost deze voor ongeveer 80% zelf op, en betrekt andere afdelingen wanneer je hulp nodig hebt voor die andere lastigere klussen. Je focus ligt op het snel, precies en klantvriendelijk afhandelen van je aangenomen klussen. Wanneer afgesproken doorlooptijden of de kwaliteit in gevaar komen, geef je dat tijdig aan.

Je werkterrein is met name de spraak- en datadienst, en de problemen hebben betrekking op bijvoorbeeld routers, switches, firewalls, IP-VPN en verbindingen (glas/koper/coax). Je werkt mee aan de continue verbetering van de Technische Support Desk. Dit doe je bijvoorbeeld door informatie te delen, zoals stappenplannen voor storingsanalyses of troubleshooting gidsen voor complexe problemen.

En natuurlijk verbeter je doorlopend ook jezelf. Daar krijg je van ons alle ruimte voor. Wij bieden de (door)groeimogelijkheden. Aan jou om deze te benutten.

Zo kun je dit worden

Een technische mbo-opleiding niveau 3 of 4 is de basis voor bijna alle technische beroepen bij VodafoneZiggo. Nieuwsgierig welk soort opleiding nodig is? Kijk dan bij de opleidingen! Als Engineer tech heb je in elk geval een niveau 4 mbo-opleiding gedaan in de ICT.